Kommer på mig själv..

2014



Jag kommer på mig själv de gånger jag inte har pulsklockan på, att träningen inte blir lika motiverande då jag inte ser hur mycket jag förbränt. Samma gäller musik när jag tränar. Har jag inte musi pumpandes i öronen med house-beats går det inte att träna, det är inte det minsta roligt.
 
En annan sak är snygga färgglada tränigskläder. Har jag en neonrosa topp på mig eller frän vattenflaska känner jag mig mycket gladare att träna när färgen är fräsh och glad.
 
Så dessa är små bidragande faktorer gör att jag får mer ut av min träning och kämpar det där lilla extra när jag är på gymmet. Vad har ni för motiverings-grejer? :)
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?

Senaste inläggen

Kategorier

Blogg arkiv

  • 2014 06 07 08 09 10 12
  • Mina länkar

    Design & layout