Shape up

2014



 
Jag har börjat med min shapeup app igen och tycker det redan efte 3 dagar hjälpt mig att få mindre protioner då jag äter allt för mycket på snåltanden, och jag vill verkligen hållas fit, inte för att det är "normen" idag utan för att jag mår bäst i knopp och kropp då.
 
Ngåto som stör mig något otroligt de senaste veckorna bara är min fruktansvärda huvudvärk! Ibland får jag bort den genom träning, men ofta går den inte bort alls trots värkmedicin! Blev tipsan om back och track för nacken. Har någon av er provat den? Är det något ni rekommenderar?
 
 



Petra

Jag använder själv nackskyddet från back on track om ja har spända muskler och tycker nog att de hjälper. Det sätter igång blodcirkulationen och värmer skönt. Har även använt knästöd då jag hade inflammation i knät. Även då hjälpte det. Till hästen har jag stallskydd på natten då hon ibland får lite vätska i benen och på morgonen är benen så torra och fina :)

Svar: jasså! jag har nog hört en massa bra om det åt djuren, men inte känt någon som använder till sig själv, men kanske man borde testa. :P
Annu Åkers







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?

Senaste inläggen

Kategorier

Blogg arkiv

  • 2014 06 07 08 09 10 12
  • Mina länkar

    Design & layout