En vecka sedan senast!

2014



Nu har det nästan gått en hel vecka sedan jag skrev här senast. Orsaken till tystnaden är resan till London och att jag jobbat långa dagar och velat spendera tid med min syster som är hemma på besök.  Men nu är jag här igen och fortsätter min uppdatering.
 
Hur var resan till London nu då? Den kunde inte ha varit bättre! Jag reste ju tillsammans med min pojkvän och vi kunde inte ha haft bättre väder! Man fantiserar ju London som regningt och ruskigt, men det var strålande sol om dagarna och närmare 30 grader, och regnet kom under natten. Som tur så bodde vi en liten bit utanför centrala London hos pojkvännens faster, så på detta område som heter Ealing fanns det tillgång till en pool, så när värmen var som värst under torsdagen och fredagen kan ni ju gissa vem som låg vid poolen och stekte och doppade oss med 15 min mellanrum i vattnet för att svalka oss. Helt underbart väder med andra ord, nästan som en södernresa!
 
Men vi har inte bara latat oss, varje morgon (förutom en) var det första vi gjorde om morgonen att fara ut på en morgonlänk så att vi sedan med gott samvete kunde ligga vid poolen, simma och äta gott. Men det blev ändå inga överdrivna länkar, kanske en 4 km jogginturer? På söndagen, som också var vår sista dag i London, passade vi på att vara riktiga London-turister då temperaturen ute "bara" stod på 26 grader, så vi tog metron in till centrum och turistade i närmare 9 timmar. Vi såg Big Ben, London Eye, Buckingham palace, Horse Guards, Madame Tussouds, Picadilly Circus m.m.
 
Vi har med andra ord haft en toppen semester och resa och hunnit både vara turister och träffa pojkvännens släkt i London som var så otroligt varma och härliga människor. Så jag åker gärna igen till London för att besöka dem!
 
Här får ni se lite bilder från resan. :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?

Senaste inläggen

Kategorier

Blogg arkiv

  • 2014 06 07 08 09 10 12
  • Mina länkar

    Design & layout