God morgon!

2014



God morgon! Här har jag en huvudvärk from hell. Antar det är då mina axlar är så spända igen. Värkmedicin har inte hjälpt så funderar snart på att ta paus i slutarbeteskrivande och bege mig mot gymmet för att träna axlarna så blodcirkulaitionen kommer igång där, för det här är INTE roligt.
 
Kanske det blir BodyPump ikväll, vi får se hur det här börjar kännas. Brukar ni också få så spända axlar så ni får grym huvduvärk? Jag borde väl få tummen ur och beställa tid till massören?
 
 
 



Catta

Borde inte massörerna på Norrvalla ha sin första praktikperiod snart? Då kommer man undan billigt och kan gå flera gånger ist.:)


Catta

Borde inte massörerna på Norrvalla ha sin första praktikperiod snart? Då kommer man undan billigt och kan gå flera gånger ist.:)

Svar: jamen det kanske vore något? :D
Annu Åkers


linda

Far till Ekebohm i Sundom.
var dit med min rygg förra året två gånger... behövde int gå fler gånger :)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?

Senaste inläggen

Kategorier

Blogg arkiv

  • 2014 06 07 08 09 10 12
  • Mina länkar

    Design & layout